Korzyści płynące z wdrożenia systemu Microsoft Dynamics NAV

Korzyści płynące z wdrożenia systemu Microsoft Dynamics NAV

Każdy szef dużej i mniejszej firmy pragnie, by praca w niej przebiegała jak najsprawniej. Nie każdy jednak ma pomysł na to, jak działanie to usprawnić w sposób w pełni płynny i mało kosztowny. O ile płynność nie będzie raczej problemem, o tyle nie da się ukryć, że wdrożenie narzędzi, które pomogą nam przynieść dobre rezultaty w zarządzaniu naszym przedsiębiorstwem wiąże się jednak z dość dużym nakładem finansowym, który jednak z czasem zostanie nam zwrócony. Z całą pewnością bowiem dobry system CRM jest wart swojej ceny. Dlaczego?

Systemy CRM mają bez wątpienia wiele zalet, o których zaraz powiemy więcej. Powinniśmy mieć świadomość tego, jak korzystnie wpłyną one na działanie naszej firmy, ponieważ wdrożenie tej klasy systemu może być odpowiedzią na nasze problemy ze sprawnym działaniem naszego przedsiębiorstwa. Dobrej jakości system CRM na przykład Microsoft Dynamics NAV może naprawdę wiele. Jedną z jego podstawowych funkcji jest usprawnienie procesu obsługi klienta, czyli stworzenie dobrej, rzetelnej bazy klientów, a także jego preferencjach, zamówieniach. Taka, zebrana w jedynym miejscu wiedza o danym kliencie to prawdziwe kompendium wiedzy, pomaga bowiem prześledzić i określić czego tak naprawdę nasz klient oczekuje, czy wymaga od naszej firmy, a co za tym idzie stworzyć odpowiednie warunki dla dalszej, satysfakcjonującej dla obu stron współpracy. Taka wiedza będzie także potrzebna pozostałym – obecnym i przyszłym pracownikom danej firmy, którzy pragnęli będą bliżej przyjrzeć się konkretnemu klientowi, gdy na przykład przejmą zadania innego pracownika, który do tej pory zajmował się obsługą konkretnego przypadku. Często zdarza się tak, że dany pracownik jest na urlopie, jeżeli dane byłyby dostępne tylko jemu, niemożliwe byłoby rozwiązanie danego problemu, jednakże jeżeli dane o kliencie są dostępne danemu działowi pracowników, to mogą oni rozwiązać dany problem, bez konieczności obecności danej osoby w pracy, co z całą pewnością zostanie docenione przez danego klienta, który poczuje się doceniony. System CRM pomaga nam także zniwelować różnego rodzaju pomyłki, jak na przykład dublowanie klientów. Jeżeli nasza firma jest duża i nad jednym działaniem pracuje kila osób, to nie może dziwić fakt, że zdarza się tak, iż jednego klienta obsługują dwie osoby, co z pewnością może być powodem niezadowolenia klienta i wrażenia braku profesjonalizmu przy wykonywaniu danego działania. Umieszczanie danych w jednym miejscu przez wszystkich pracowników danego działu sprawi, że ograniczymy zdecydowanie tego rodzaju pomyłki i poprawimy swoją skuteczność. Dane zapisywane w danym programie CRM są też z pewnością bardziej trwałe i na zawsze pozostają w firmie. Ponieważ system zapisany jest także w przestrzeni internetu oczywiste jest, iż dane nie mogą tak po prostu zniknąć. Jeżeli dany pracownik odchodzi z firmy, nie ma możliwości zabrania danych ze sobą. Korzystnie wypada także zatrudnianie nowego pracownika. Nie musimy tracić wiele czasu na jego wdrożenie, ponieważ wszystkie niezbędne dane znajdzie on w systemie do którego ma łatwy dostęp na równi z innymi. Systemy te są także niezwykle nowoczesne i umożliwiają zarządzanie firmą i wgląd w jej strukturę z każdego miejsca na świecie i każdego urządzenia, które ma dostęp do sieci. Jak więc widać warto w niego zainwestować dla naszego dobra.

Microsoft Dynamics NAV